Bu Blogda Ara

Kasım 02, 2011

chronicles

bir rüya gördüm
aşçının balkona yaslanıp yumruğunu havaya kaldırdığı bir rüya
sonra insanlara evet insanlara şunu söyledi!
4 fincan hücüm kuvveti istiyorum yanında bir yemek kaşığı katolik
beş uyuz paranoyak birkaç adet manda yarım kilo komünist
altı bardak haham bir çaykaşığı acı liberal doğum kontrol hapları
zenci milliyetçi bir şeker kaşığı kokain birkaç adet mogen david kapitalisti
bir sürü parası bol şişman adam..
daha sonra aşçının çırağı yanında belirdi.
boğazını temizleyip insanlara evet insanlara şunu söyledi
ayrıca bir bülbül süt sağan hatunlar tecavüz edilmiş üniversite öğrencileri
ilaçlanmış bir tavuk iki kaplumbağa eldiveni bir keklik
cin bir de armut ağacı..
bu rüyadan korkarak uyandım yataktan fırlayıp mutfağa koştum
kapıyı kırıp ışığa boğuldum dizlerimin üzerine çöküp 
tanrıya şükrettim
buzlukta yeni birşey olmadığı için..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder